Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lutego 2012

Makijaż na imprezę :)

Moje drogie! Wpadłam dziś na pomysł, żeby zrobić dla Was jakiś makijaż  mojego pomysłu i podzielić się nim z Wami i oto jest on, dość odważny, ekstrawagancki w złoto, miedzianych kolorach z nutką czerni i srebra:) Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć, bo niestety póki co musiałam je robić telefonem :/ Ale myślę, że coś tam jednak widać i możecie ocenić wyniki mojej wyobraźni :)

                                                    No więc na początek efekt końcowy: 

                            




                                  Teraz pokażę Wam moje oko bez jakiegokolwiek produktu. A fuj :P
  
Step 1.

Przygotowanie oka do makijażu. Krem, podkład, korektor pod okiem (choć ja akurat robię to zazwyczaj na końcu) plus puder. Ja użyłam tutaj:
Krem: Ziaja oliwkowy lekka formuła
Podkład: Maybelline FIT me nr.225
Puder:  Loreal True Match Minerals odcień Rose Sand
Korektor: Dermacol jasny odcień (właściwie jest to podkład, ale jego pigmentacja jest tak silna, że ja używam go jako korektora)



 




Następnie przyciemniłam brwi oraz pomalowałam całą górną powiekę złotym cieniem.
Ja użyłam właściwie nie cienia a płynnego złotego "shimmer lotion" od COLOURWORKS. Do aplikacji użyłam pędzla do podkładu.

 


Kolejnym krokiem jest nałożenie intensywniejszego złotego koloru na środkową część powieki oraz miedzianego połyskującego cienia w miejscu dokładnie tym samym, w którym na zdjęciu powyżej trzymam pędzel. Na dolnej lini oka nakładamu natomiast czarny, połyskujący cień,
Ja użyłam do tego trzech cieni.Intensywnego złotego z paletki Sleek divine  jewels 579 a także miedzianego i czarnego z  paletki, której nazwy Wam niestety nie podam, ponieważ naklejka na niej jest już tak przetarta, że zwyczajnie nie jestem w stanie odczytać nazwy tego produkty :(
 Oko wygląda wtedy tak:




Mając już taki efekt, rozcieramy te cienie miękkim pędzlem a  w kącik oka dajemy troszeczkę srebrnego cienia, ja użyłam go z tej paletki, której nazwy nie znam, ale jakichkolwiek produktów użyjecie, efekt będzie ten sam, bądź też zbliżony do mojego, tak więc spokojnie.
No więc doszliśmy już do tego efektu:


W tym momencie, bierzemy w łapki czarną kredkę i malujemy dolną linię rzęs, o tak:

 Teraz pozostaje nam już tylko wytuszowanie rzęs naszą ulubioną maskarą i juz wsio. Jesteśmy gotowe na całonocne szaleństwo :)




Mam nadzieję, że trafiłam w czyjeś gusta i że tutorial okaże się być przydatnym :) Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...