Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

Moja nagroda w rozdaniu u Doroty

Dzisiaj nareszcie odebralam moja nagrode,ktora udalo mi sie zgarnac w rozdaniu u Dorotki.I powiem Wam szczerze...po prostu nie moglam uwierzyc swoim oczom po otworzeniu koperty.Taaaaakie niespodzianki...w takiej formie lubie najbardziej.Dziewczyna mnie zaskoczyla baaardzo ale to bardzo pozytywnie.Takiej paczuszki nie dostalam juz dawno.Naprawde.Nawet firmy kosmetyczne wysylajace kosmetyki do przetestowania nie zrobily na mnie takiego wrazenia,jakieDorota przyprawila u mnie swoja magiczna paczuszka.Po pierwsze...paczuszka po wyjeciu z koperty zaprezentowala mi sie w ten sposob :


Az mi bylo szkoda tego naruszac...ale na zawartosc pudeleczka czekalam z niecierpliwoscia...i bylo to silniejsze ode mnie :)
Gdy juz rozwiazalam te kolorowe wstazeczki doznalam jeszcze wiekszego pozytywnego szoku.Wszystko pieknie i estetycznie zabezpieczone,normalnie jakby z linijka w reku.Kazdy produkt z osobna zapakowany folia z babelkami powietrza i dla bezpieczenstwa jeszcze na maksa obklejony tasma bezbarwna.Musialam sie dobrze napracowac zeby to wszystko uwolnic z tych ''ochraniaczy'' Ale warto bylo.Naprawde!!!
 Tak sie to prezentuje juz po zabiegu uwalniania z opakowania :) Czyzby nie byl to moze Moj prywatny beauty box??




Jestem bardziej niz szczesliwa...Lakiery troszeczke za pozno przybyly...bo wczoraj juz przedstawilam wam moja lakierowa kolekcje,ale napewno znajda sie w drugiej edycji mojej lakierowej kolekcji ktora zaczynam kolekcjonowac juz od dzis :) 
A tutaj nagrody z przyblizenia


Delia Coral 146
Delia Coral 150
Delia Coral 156
Vipera Bambini  nr.57




Hean cienie High Definition nr 408 Caffee Twist
Celia Nude- pomadka nr 601



Myjka do twarzy WashMyBack



Bielenda peeling+krem do stóp




Perfecta serum intensywnie regenerujące
Perfecta peeling drobnoziarnisty 



Bielenda Ogórek&Limonka maseczka oczyszczająca+maseczka nawilżająca



Bielenda szampon błotny z glinką Ghassoul



Jestem teraz bardzo szczesliwa posiadaczka wspanialych polskich kosmetykow,ktore bylo mi dane wygrac,a ktore niestety nie sa dostepne tutaj u mnie w Wiedniu.Jeszcze raz dziekuje Dorocie za zorganizowanie swietnego rozdania z tak fantystycznymi nagrodami!!!I oczywiscie jej szczesliwej rece ktora wcisnela przycisk myszki przy uruchamianiu maszyny losujacej!!!

6 komentarzy:

  1. Ach, jak się ciesze, że paczka dotarła. Bałam się, że cienie się posypią lub lakiery pobiją, dlatego tak je zapakowałam. Oby Ci dobrze służyły i sprawiły maksimum przyjemności. I ciesze się, że nagroda trafiła do kogoś, kto na co dzień nie ma dostępu do polskich kosmetyków:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich mache zurzeit eine MAC Watch me Simmer Verlosung, vielleicht hast Du ja Lust mitzumachen...
    LG
    http://catliciousgoesnatural.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow beautiful nail colours :)


    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne kolory lakierów ; )

    http://magicdreaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...