Obserwatorzy

poniedziałek, 11 marca 2013

Poniedzialkowe niespodzianki

Zaskoczył mnie dzis listonosz przynoszac mi 2 tajemnicze przesylki. 2 babelkowe koperty.W pierwszej chwili pomyslalam, ze zapewne probki produktow ktore zamowilam, jednak blizsze ogledziny koperty z logo klubu ''Beautesse'', w ktorej zamknieto kwadratowe pudeleczko wywolaly szybsze bicie serca – wygrałam konkurs i znalazlam sie w 50-tce osob do testowania.


Zawartoscia pierwszej koperty okazala sie mini Mascara LE VOLUME DE CHANEL 




W drugiej kopercie natomiast GARNIER BODY TONIC- Figurformende shorts,czyli takie ''majtki'' modelujace figure i wspomagajace zmniejszanie sie celulitu
Ciesze sie ze nie dostalam w wymiarach wiekszych-bo wtedy jest niepraktyczne.Moj rozmiar to 42,i gdyby majtki byly l-xl nie byloby dzialania.Bedzie sciskalo,a moze cos pomoze.Zaczne testowac i wkrotce bedzie jakas recenzja.

12 komentarzy:

  1. Gratulacje ;)
    Mogłabyś podać link do tego konkursu ? na czym on polegał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs jest juz zakonczony,wiec link jest nieaktualny.nalezalo wyslac tylko swoje zgloszenie i cierpliwie czekac na swoje szczescie.

      Usuń
  2. Gratuluję! Czekam na recenzję tych majteczek,też mam rozmiar 42 i jestem ciekawa czy coś zdziałają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ciekawi mnie ta mascara od Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. We Francji tez jest akurat akcja i rozdaja w Sephora miniaturki maskary chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Udanego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...