Obserwatorzy

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Podsumowanie akcji Maliny i trzy hity kosmetyczne!!!

No to przyszla kolej na podsumowanie akcji rewitalizacji!!! Przyznam szczerze ze bylo warto wziac udzial w tej zabawie z wyszukiwaniem najbardziej odpowiednich produktow do pielegnacji naszych dloni i stopek.

A wiec zwyciezca w kategorii:



PIELEGNACJA DLONI


Aldo Vandini-Peeling do rak migdal & jojoba

Kremow do rak mam mase i naprawde ciezko mi bylo wybrac ktoremu dam miano zwyciezcy,wiec postawilam na peeling po ktorym smarowanie kremem jest zbedne,poniewaz dlonie sa po nim swietnie nawilzone i gladziutkie.A uzywam go raz w tygodniu.Kremiki codziennie w roznych porach dnia :)


PIELEGNACJA PAZNOKCI


Nigdy nie mialam tego rodzaju odzywki i do konca nie wiedzialam czego moge sie spodziewac, ale po okolo miesiacu regularnego stosowania mam o tym produkcie swietne zdanie-znakomicie nawilza skorki, o ile wczesniej mialam z nimi problemy o tyle teraz sa w znakomitej kondycji

PIELEGNACJA STOP


Bielenda Granat Peeling do stop + Krem do stop

Pokochalam od pierwszego stosowania.Za zapach,za konsystencje kremu,za stopien zdzieralnosci peelingu.I oczywiscie za oczekiwane efekty w wygladzie moich stop.Wszystko jak najbardziej na tak


Mimo ze nie dysponowalam ogromna liczba produktow wynalazlam te 3,ktore byly strzalem w 10 i rewelacyjne przyczynily sie do poprawienia wygladu tych czesci mojego ciala.Bardzo jestem wdzieczna za zorganizowanie takiej akcji ktora zmobilizowala mnie do zwrocenia wiekszej uwagi na pielegnacje moich stop,ktore potrzebowaly takiego zastrzyku kosmetycznego.
Teraz moge pewna siebie,z usmiechem na twarzy wielkimi krokami isc w strone slonca i przywitac nadchodzace lato!!!!!! 
DZIEKUJE MALINA!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...