Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

Paleta Sleek divine Oh So Special

Moi drodzy, na początku chcę Was z całego serca przeprosić za to, że tak rzadko dodaję posty swojego autorstwa... Jestem ostatnio strasznie zabiegana, nie wiem czy Wam wspomniałam już o tym, że mieszkam w Austrii a uczę się w Polsce co zmusza mnie do podróżowania w tę i spowrotem co tydzień...
Oczywiście nie znaczy to, że na bloga w ogóle nie zaglądam. Owszem! :) Zaglądam codziennie, chociażby na chwilke, żeby zobaczyć co się tutaj u Was dzieje i przeczytać Gosienkowe posty :) No, ale przejdźmy do rzeczy... Dzisiaj chcę Was opowiedzieć o paletce ze Sleek'a, która ostatnio stała się moim ulubionym kosmetykiem kolorowym!

No więc tak jak i w tytule tego posta, paletka ta nazywa się 'Oh So Special' i nigdy w  życiu nie pomyślałabym, że jakikolwiek produkt z tej firmy tak przypadnie mi do gustu. Dlaczego? Otóż  wcześniej miałam już paletę ze sleeka i nazwie 'jewels 579' i byłam nią strasznie zawiedziona a tu nagle taka niespodzianka!
Przede wszystkim podoba mi się w niej to, że ma w sobie zawarte BARDZO praktyczne kolory, które przydadzą nam się i do makijażu dziennego jaki wieczorowego.  Dodatkowym plusem jest to, że paletka zawiera zarówno cienie matowe jak i perłowe (Dodam też, że te perłowe są napraaaaawde perłowe).
Po drugie - cienie te są bardzo dobrze napigmentowane, co sprawia, że fajnie je się aplikuje.
Po trzecie - CENA!!!  Paletka kosztuje ok 27zł a zawiera w sobie 12 cieni, tak więc cena jest baaardzo  niska przy takiej jakości produktu.
Dodatkowe plusy to opakowanie, które wygląda skromnie ale bardzo estetycznie, no mnie bardzo się podoba :)

Tak więc moi drodzy jak widzicie ja jestem totalną fanką tego produtku, używam go prawie codziennie i jestem z niego bardzo zadowolona. Jak najbardziej polecam a teraz dodam kilka zdjęć mojej paletki (przebrudzonej już z każdej strony, co tylko potwierdza fakt, że używam jej często i to z wielkim zapałem).





Cienie perłowe:
Cienie matowe:

5 komentarzy:

  1. mam i lubię, choć nie jest moją ulubioną Sleek'ową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też posiadam. lubię. musiałam się przyzwyczaić chwilę, ale to moja codzienna paletka

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...