Obserwatorzy

czwartek, 19 kwietnia 2012

Zapomniany konkurs i zgarnieta nagroda!!!




Jakos w lutym bodajze bralam w udzial w grze w ktorej mozna bylo wygrac taka oto ksiazke ze spisem wszystkich sklepow markowych i niemarkowych w Austrii!!! I w marcu dostalam ta ksiazke.Wygralam!!!Zapomnialam pozniej o niej i teraz w czasie przygotowan do przeprowadzki ja odnalazlam.Swietnie sie prezentuje,w srodku znalezc mozna naprawde wszystko.
Wszystko pieknie poselekcjonowane..tzn...rozdzial z moda dla kobiet i mezczyzn-osobno, rozdzial z akcesoriami-torebki,buty,okulary,bizuteria-osobno.Rozdzial kosmetyczno-perfumeryjny, wellness,spa, hotele itp...itd...
Fajna sprawa naprawde.Jestem wlasnie na etapie szukania butow,ktore beda pasowaly do sukienki na wesele mojego brata.Dzieki tej ksiazce jestem juz na dobrej drodze znalezienia odpowiednich.Przypominam,ze wesele jest 28.04 znaczy zostal mi jeszcze tylko tydzien.Dam rade!!!
Popatrzcie na klika fotek jakie zrobilam wnetrzu tej magicznej ksiazeczki :

To akurat z rozdzialu BEAUTY STORE!!!!!


Tutaj mamy akcesoria :)

FASHION  WOMEN

I cos co my kobietki lubimy najbardziej chyba.... Lista wielkich centrow handlowych!!!!


Jak dla mnie dobry patent na nagrode!!! Ciesze sie bardzo ze bylo mi dane wziac udzialw  grze i zgarnac nagrode o wartosci 15 €

2 komentarze:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...