Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

Wyniki konkursu!!!!

Dziewczeta!!!
Troszeczke czasu potrzebowalam na zliczenie i  dokladne sprawdzenie Waszych zgloszen do konkursu.Chcialam Wam wszystkim bardzo podziekowac za tak wyczerpujace odpowiedzi na pytania .Bylo kilka,ktore bardzo mi sie spodobaly.Ale nagrode nr.1 niestety moge przyznac tylko jednej z Was.

Zdziwilam sie,ze tak duzo z Was jest alergikami,czy wrazliwowcami.Naprawde jestem w szoku.
Nie przedluzajac jednak,nadszedl czas,na oczekiwane przez Was,zapewne z wielka niecierpliwoscia wyniki.

Nagroda nr.1

Za wykazane maksymalne checi wygranej,interesujace podejscie do naturalnych produktow,i pewnosc siebie ,trafi do: Katarzyna Krolikowska


Nagroda nr.2

tutaj przewage mialo szczescie



Postanowilam jeszcze jednak przyznac nagrode pocieszenia,dla osobki bardzo kreatywnej,ktora bardzo realistycznie opisala dzialanie kosmetykow naturalnych 
Nagroda bedzie :
   Krem Phura 12 - Do skóry ze skłonnością do reakcji alergicznych


A powedruje do : Prozerpine

Gratuluje Wam dziewczyny!!! I jeszcze raz dziekuje wszystkim za zabawe.Wkrotce zorganizuje kolejna taka zabawe,w ktorej znowu bedziecie mogly wyprobowac swoich szans na szczescie.
Maile do Was kochane szczesciary juz wyslalam.
Do zobaczenia w kolejnych moich posciakach :)

11 komentarzy:

  1. Dziękuję- tak bardzo się cieszę!! :D

    Przesyłam gratulacje dla Katarzyny Królikowskiej i Subiektywnej oraz uściski dla wszystkich uczestniczek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie dziekuje! W zyciu bym sie nie spodziewala! I gratuluje pozostalym dziewczynom.Adres juz wysylam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom i organizatorce - fajny konkurs, ktory przyciągnął mnie do fajnego bloga!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, jestem ciekawa kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...