Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

Sanctuary Spa- Zel pod prysznic z drobinkami

Dzis opowiem Wam  o kosmetyku, ktory sprawia ze chodze zadowolona caly dzien,jest zaraz na drugim miejscu po porannej kawie,ktora szeroko otwiera moje oczy - jest moze niepozorny, ale dla mnie bardzo istotny.Zawsze przywiazuję duza uwage do tego czego uzywam pod prysznicem- szczegolna uwage zwracam na zapach. A Wy? 

Aromatyczny żel do mycia ciała z olejkami eterycznymi delikatnie oczyszcza skórę, podczas gdy kapsułki olejku sezamowego i jojoba pomagają ją nawilżyć, pozostawiają miękką, jedwabiście gładką i delikatnie pachnącą.


Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, Jojoba Esters, Triethylene Glycol, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Acrylates Copolymer, Polyethylene Terephthalate, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Talc, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, CI 73360 (Red 30), CI 15985 (Yellow 6).


Bardzo fajny produkt myjacy...Konsystencja pol rzadka,pol gesta,w formie zelu,tlustawo-lepka z kapsulkami olejku, pekajacymi w kontakcie ze skora,Jednak zapach troszke za mocny,zbyt intensywny...ale do zniesienia.Opakowanie bardzo wygodne,w buteleczce z zamknieciem na klik-klak o pojemnosci 250 ml.

Jedyny zarzut jaki moge mu postawic to taki,ze slabiutko sie pieni,slizga sie po skorze,a uzywajac go za pomoca gabki wszystkie drobinki wnikaja wlasnie w nia,wiec jest to bez sensu.Pomimo tego, ze nie ma nawilzajacego dzialania to  moja skora jest gladka i mila w dotyku i efekt ten utrzymuje sie do wieczora.
A wy jakie zapachy najbardziej lubicie pod prysznicem.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie, opakowanie i kolor zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetną buteleczkę ma ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...