Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Invex Remedies- Zel Silor+B 3/3


Linia Organic Silica:

Innowacyjna seria, w ktorej zostaly zamkniete regeneracyjne własciwosci krzemu organicznego oraz boru. Kosmetyki z tej linii zawieraja unikalna formule krzemu organicznego, ktory doskonale odzywia i regeneruje skore przywracając jej jedrnosc i elastycznosc. Preparaty lagodza wszelkie podraznienia, dzialaja wspomagajaco przy leczeniu alergii, tradziku i luszczycy. Ponadto wspomagaja usuwanie substancji toksycznych z organizmu i stymuluja skore do odnowy. 


Oparty jest on na krzemie organicznym. Zapobiega utracie wody z naskorka i jego przesuszeniu. Zmiekcza skore i likwiduje szorstkosc. Zel ten intensywnie wygladza skore, poprawia jej jedrnosc, elastycznosc i sprezystosc. Regeneruje i stymuluje skore do odnowy. Doskonale lagodzi wszelkie podraznienia, dziala wspomagajaco przy leczeniu alergii, tradziku i luszcycy. Jest delikatny i latwy w stosowaniu. Wchlania się szybko bez pozostawienia uczucia lepkosci, mozna go stosowac do wszytskich rodzajow skory, jest rowniez dobrze tolerowany przez skore wrazliwa. Krzem i bor zawarte w preparacie wspomagaja proces odbudowy kosci i regeneracji stawow.
Regenerujacy Zel Silor+B jest skuteczny w rehabilitacji i masazu leczniczym.

Uwielbiam go. Jest naprawde lekki i idealnie się rozprowadza, jak i wchlania. Bardzo wydajny. Skora dzieki niemu jest delikatna, maksymalnie nawilzona, jedrna i niesamowicie gladka. Mam wrazenie, jakby moje ciało caly czas bylo swiezo po peelingu. Brak mi slow, na jego doskonałosc.
Moje ciało jest sprezyste, czyli takie o jakim marzylam. Zwykle balsamy nie dadza nam takiego efektu. Nawet nie sadzilam,ze kiedykolwiek moje cale cialo zazna takich przyjemnosci i wspaniałosci. Czuje, ze moja skora jest mlodsza. Lubie siebie taka. Wstaje rano, a moje cialo niezmiennie wyglada i czuje sie swietnie.Jestem pod ogromnym wrazeniem tych kosmetykow.

Zachęcam Was do wejścia na stronę firmy http://www.invexremedies.pl
Dowiecie sie tam wielu ciekawych rzeczy o mikroelementach. Prawdziwa skarbnica wiedzy.
Dodatkowo mozecie zapoznac sie z wynikami badan dotyczacymi tych produktow, a takze, co najwazniejsze...Mozecie tam zakupic sobie te wspaniale kosmetyki, ktore uwierzcie mi, sprawia, ze wasza skora poczuje sie mlodo, pieknie, lekko... Krotko mowiac: Bedzie Wam wdzieczna za taka pielegnacje, a Wy szczesliwe!
Dzieki tym kosmetykom jeszcze lepiej bedziecie sie czuly w swojej skorze, a poranne przebudzenie w aksamicie, jaki otulal bedzie Wasze ciało, stanie sie cudowna chwila kazdego dnia.

1 komentarz:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...