Obserwatorzy

czwartek, 2 sierpnia 2012

Proba wieczorowego make up :)

Witajcie moje kochane.Wstalam dzisiaj jakos nadzwyczajnie w dobrym humorze.Usta milcza dusza spiewa.Maz ma dzisisaj wolny dzien od pracy,a to znaczy ze mam dzis troszke wiecej czasu dla samej siebie.A nie czesto sie to ostatnimi czasy zdarza.
Wypilam wiec pierwsza kawke i zaczelam myslec o czym dzisiaj bede pisac.Wpadlam na pomysl z wyprobowaniem malowania oka na wieczorne party.Przyznaje,ze jestem kiepska w makijazach,poza tym kamera jaka wykonuje zdjecia ostatnio bardzo swiruje i jest mi nieposluszna.No ale....jakos dalysmy sobie rade przy tej wspolnej pracy.Za lusterkiem spedzilam jakas godzine chyba.Swiatlo nie nadawalo sie do niczego.Porazka na starcie ale nie poddawalam sie tak latwo. Same popatrzcie :) Dodaje raz jeszcze-jestem naprawde slabiara w tworzeniu makijazu,ale ten efekt jakos mi nawet wyszedl :) samozadowolenie...
Tutaj sprobowalam z zielonymi soczewkami :)






A tutaj juz moj naturalny piwny kolor oczu :




Uzywalam nastepujacych kosmetykow :



Podklad Astor Skin Match numer 402 Caramel                                                                                           


Rozswietlacz marki Technic ''Prime it''

Sypkie cienie do oczu GOSH Effect Powder ( holographic silver, silver dust)

               L'ORÉAL PARIS Eye Shadow Indefectible 24H -Ultimate black


Oriflame Giordani Gold Gel Eyeliner

Maskara BOURJOIS effet Liner effect



Kazda krytyke przyjmuje :) Nie dostalam tego talentu po prostu...
Pozdrawiam was kochane :)








5 komentarzy:

  1. Niedługo czeka mnie malowanie znajomej na wesele i też ma podobne powieki do twoich- mało widoczną ruchoma powiekę.

    Zamierzam zrobić jej lekki dymek wyciągając szarość powyżej załamania dość sporo by optycznie oczka otworzyć bardziej i podnieść te kąciki. Ciekawa jestem jak mi to wyjdzie bo nie malowałam nikogo o takim układzie oka jeszcze. jeśli misja się powiedzie wstawię na bloga. Póki co mam sporo czasu na rozmyślanie techniki wesele dopiero 18stego.:))

    ciemny pyłek bardzo mi sę podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sie dooobrze napravowac zeby cokwiek bylo widoczne ;(

      Usuń
  2. Ślicznie pomalowane rzęsy :) Co do cieni to stawiam tylko na matowe w moim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglada bardo ladnie,

    OdpowiedzUsuń
  4. obyś więcej wstawała w tak nadzwyczajnym humorze :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...