Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Moje pomadki/blyszczyki cz.2

Nie mam pojecia dlaczego,ale pokazywal mi sie komunikat,ze przekroczylam limit,i nie chcialo dodawac do poprzedniego posta wiecej zdjec,wiec musialam podzielic calusna kolekcje na 2 czesci.
Teraz zaprezentuje Wam drogie moje blogowiczki moje pomadki do ust,z gory przepraszam za jakosc zdjec ale same rozumiecie,co znaczy brak sprawnej kamery.



Loreal Paris-Glam shine cream nr.205
Loreal Paris-Color Riche Bez Nude nr.235
Loreal Paris-Shine delicieux nr.215
Bourjois-Sweet kiss nr.54 rouge glamour
Givenchy- lady pulp
marka nieznana-nr.08 naturglanz hibiscus ( ale chyba loreal-po opakowaniu stwierdzam)
Classics-nr.62 super shine diamonds



I pomadki ochronne: ich za duzo nie ma,no ale sa:


Ombia cosmetics
Aurate
Rio de coco -CMD naturkosmetik

Co sadzicie o mojej skromnej kolekcji? Znacie te calusne produkty? Ktore najchetniej same byscie wyprobowaly? Czekam na wasze opinie.

10 komentarzy:

  1. Fajny zbiór :)
    Ja też niedługo zrobie takie posty z kolekcją rzeczy do ust :)
    Właściwie już mam gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. celię bardzo lubie :) Loreal 235 ma przepiękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kolekcja :) ja uwielbiam szminki od L'oreala :) ale mam ich niewiele, dopiero od niedawna przekonałam się do szminek- wcześniej tylko błyszczyki. Otagowałam Cię zapraszam http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/2012/08/relaksujacy-krem-do-masazu-od-safiry-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba szminka L'Oreal nr 205, muszę się za nią rozejrzeć :) Pokaźną masz kolekcję szminek i błyszczyków, myślałam ze ja mam ich trochę ale przy Tobie wypadam blado :)

    Dodaję się do obserwowanych i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach i ta piekna Celia na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwienie mi sie bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chce tą pierwszą od prawej strony;D!!

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...