Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2012

Witam Wszystkich czytelników :)

Witam serdecznie wszystkie blogerki. Może na początku się przedstawię a właściwie przedstawię nas, ponieważ blog będzie prowadzony zarówno przeze mnie jak i moją koleżankę, która również dla Was nagrywać będzie filmiki na youtube o wszystkim tym czego jeszcze nie wiecie a chciałybyście wiedzieć o zdrowiu naszej skóry a także sztuce makijażu i innych przydatnych każdej kobiecie rzeczach :)
No więc nazywam się Natalia i chcę dzielić się z Wami własnymi doświadczeniami z kosmetykami zarówno tymi do których mamy dostęp w drogeriach i aptekach jak i tymi, które jesteśmy w stanie przyrządzić same w domku.
Od czasu do czasu będziecie mieli zapewne też przyjemność czytać a także ogladać Gosię, która swoją przygodę z youtube'm właśnie zaczęła (po prawej stronie są już filmiki jej autorstwa na które Was serdecznie zapraszam!!). Ja osobiście mam zamiar dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami zupełnie amatorsko, jako, że kosmetyki a także i makijaż są po prostu czymś co lubię i co sprawia mi wielką frajdę, Gosia za to  doświadczenie ma większe, ponieważ jest kosmetyczką, tak więc myślę, że razem będziemy mogli zrobić ciekawą mieszankę profesjonalnych opinii wraz z amatorskimi wrażeniami :)
No więc póki co to tyle, myślę, że jak narazie wiecie o nas wystarczająco dużo... Pozdrawiam Was ciepło i lecę szukać swoich ulubionych produktów, którymi mogę się z Wami podzielić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...