Obserwatorzy

piątek, 30 marca 2012

AVETPHARMA MEGA KRZEM -kuracja wzmacniajaca wlosy i paznokcie





Dzisiaj w mojej skrzynce pocztowej znalazlam kolejne produkty do wyprobowania.Tym razem nie sa to kosmetyki,ale suplementy diety ktore maja za zadanie wzmocnienie struktury wlosow i paznokci.
Jestem 6 miesiecy po porodzie,a wlosy wypadaja mi garsciami.Probowalam juz chyba wszystkich mozliwych odzywek,szamponow i masek wzmacniajacych ale nie bylo zadnej poprawy.Postanowilam wiec siegnac po medyczna pomoc i wyprobowanie tabletek witaminowych ktore wzmocnia moje wlosy od wewnatrz.Zglosilam sie do pana Rafala.B z prosba o wyslanie mi do przetestowania wlasnie jednej takiej tabletkowej terapii.Czytalam wczesniej o tym produkcie na jednym blogu i postanowilam sama wyprobowac.
A wiec dostalam :



MEGA KRZEM
  • najwyzsza zawartosc naturalnego krzemu
  • unikalny,bogaty sklad 19 skladnikow aktywnych
  • zawiera miedz niezbedna do prawidlowej pigmentacji wlosa
  • 60 tabletek powlekanych na 2 miesiace kuracji
  • tylko 1 tabletka dziennie
Suplement diety ktorego glownym skladnikiem jest ekstrakt z pedow bambusa zawierajacy nie mniej niz 70% przyswajalnej krzemionki,ekstrakt z ziela skrzypu ,witamina C oraz wiele innych skladnikow ktore mozecie znalezc TUTAJ


Wszystko to ma sprawic ze nasze wlosy stana sie piekniejsze,bardziej lsniace a co najwazniejsze przestana wypadac,a paznokcie beda wzmocnione i  przestana sie rozdwajac.
Opakowanie zawiera 3 blaszki-w kazdej po 20 tabletek.W sumie 60 tabletek ktore wystarcza na 2 miesiace kuracji.
Bardzo jestem ciekawa efektow-bo naprawde moje wypadajace wlosy zaczely mnie juz sporo niepokoic.Za dwa miesiace zdam wam relacje z tego wlasnie produktu.A tymczasem goraco Was wszystkich pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...