Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2012

Konkursowo z Herbal Valley ( ZAMKNIETE)

Kochani kilka dni temu skontaktowalam sie z panem Adrianem z firmy Herbal Valley i doszlismy do wniosku ze mozemy zorganizowac dla Was maly konkursik z fajnymi nagrodami.
I dzisiaj chce Wam oglosic ze zaczynamy konkurs.Sa do wygrania 2 zestawy fantastycznych kosmetykow naturalnych.
Ale nie tak latwo je zdobyc.Trzeba w komentarzu odpowiedziec na jedno wybrane przez siebie pytanie z dwoch pytan konkursowych : 

Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego,ze ....???
To wlasnie ja musze je zdobyc dlatego,ze..... ???


1 zestaw
Locherber Cosmetici Innovativi - Pasta do zebow
Locherber Cosmetici Innovativi-Krem do skóry ze skłonnością do reakcji alergicznych
Migliorin Fitness - Hair+body Shower Wash with Conditioner
oraz bardzo tajemnicze pudeleczko,wasz osobisty beauty box- Locherber Introductory collection zawierajacy game fantastycznych kosmetykow w mini opakowaniach.


Zestaw 2
Produkty te same oprocz szamponu Migliorin






♣ZASADY♣

Musisz:
                               ♦ byc publicznym obserwatorem bloga       (1 los)
              ♦ odpowiedziec na pytania konkursowe 
                                 ♦ polubic mnie na Facebooku - klik             (2 losy)
                                     ♦ Polubic Fan Page Herbal Valley na facebooku - klik                

Mozesz:
   ♦ napisac post o rozdaniu na swoim blogu   (2 losy)
♦ wrzucic baner na panel boczny bloga       (2 los) 
  ♦ dodac mnie do blogrolla                           (3 losy)

Lacznie mozna zdobyc 10 losow 

Forma zgłoszenia:
Obserwuje jako:
Mail: 
Lubie na Facebooku: Imie i pierwsza litera nazwiska
Lubie strone Herbal Valley na fc - Imie i pierwsza litera nazwiska
Informacja o rozdaniu na blogu : [link]
Pasek boczny- [ link]
Blogroll: [link do bloga]

Odpowiedz na 1 z 2 pytan konkursowych

Rozdanie potrwa do 30.08 ,wyniki oglosze zaraz po zliczeniu Waszych zgloszen :)
POWODZENIA!!!!!

38 komentarzy:

  1. super konkurs, w ogole nie znam tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako: Kosmetyczne Remedium
    Mail: klaurightnow@o2.pl
    Lubie na Facebooku: Klaudia T.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Klaudia T
    Informacja o rozdaniu na blogu : Brak
    Pasek boczny- Brak
    Blogroll: [Od dawna w nim jesteś http://kosmetyczneremedium.blogspot.com/

    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego,ze ....???
    Za to, że mnie nie podrażniają. Jedynym przypadkiem był aloes. Bardzo cenię sobie naturalne składy. Chwilami zastanawiam się czemu przemysł kosmetyczny zabrnął tak daleko w kierunku czystej chemii skoro natura ma do zaoferowania dużo więcej. Ok koszty produkcji czy sposoby konserwowania kosmetyków. Na szczęście trwają prace nad konserwowaniem za pomocą nisko stężonych alkoholi i olejków eterycznych. Uwielbiam naturalne mydełka olejki, miła odmiana po wiecznym topieniu się w chemii.
    To wlasnie ja musze je zdobyc dlatego,ze..... ???
    Bo zwyczajnie w świecie przewagę w mojej łazience nadal mają chemikalia. Jeśli wygram przyczynisz się do zwycięstwa naturalnych kosmetyków w walce o zdrowy wygląd mojej skóry :P

    No ja też nie znam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: Katarzyna Krolikowska
    email: krakowianka2312@gmail.com
    Lubie na facebooku : Katarzyna.K
    Lubie strone Herbal Valley na fc- Katarzyna.K
    Info o rozdaniu na blogu- Tak - http://kasiakrolikowska.blogspot.com/2012/07/rozdanie-u-malgoska-malgosienka.html
    Pasek boczny- Tak - http://kasiakrolikowska.blogspot.com
    Blogroll- http://kasiakrolikowska.blogspot.com

    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego ze...
    Bardzo cenie sobie kosmetyki naturalne,ekologiczne i bio zarowno do pielegnacji ciala,twarzy i wlosow.Najbardziej podoba mi sie w takich kosmetykach to,ze sa wolne od syntetycznych perfum i alergenow.Mozna zatem uzywac ich bez ograniczen i bez obaw,czego nie mozna powiedziec o kosmetykach o skladzie chemicznym,ktore potrafia bardziej zaszkodzic niz pomoc.Naturalne skladniki nadaja kosmetykom wlasciwosci unikatowych,nie tylko poprawiaja kondycje czesci ciala,do ktorych sa przeznaczone,ale rowniez pozytywnie wplywaja na zdrowie.Moja skora jest wrazliwa,dlatego naturalne pochodzenie czyni z nich dla mnie idealne produkty.Kosmetyki naturalne zmienily sposob w jaki postrzegam siebie i nature-pieszcza moje zmysly estetyczne,powoduja wzrost poczucia piekna i komfortu,zarowno psychicznego jak i fizycznego.W koncu naturalnie znaczy zdrowo i bezpiecznie.

    To wlasnie ja musze je zdobyc dlatego,ze..... ???
    Powinnam wygrać,ponieważ uwielbiam kosmetyki naturalne i uwielbiam ich używać. Nie miałam jeszcze przyjemności używać kosmetyków szwajcarskich i wloskich, jak i również kosmetyków firmy Herbal Valley,a chciałabym się przekonać jak one działają. Kosmetyki,które można wygrać w tym konkursie doskonale pasują do moich oczekiwań - szampon do codziennego stosowania,z odzywka,poza tym nadaje sie rowniez jako zel pod prysznic-bomba, krem dla mojej wrazliwej cery ( jestem alergikiem,ale cale szczescie wiosna juz za nami),naturalnej pasty do zebow jeszcze nie mialam okazji wyprobowac,i oczywiscie to piekne fioletowe pudeleczko ze sliczna wstazeczka.Zakochalam sie od pierwszego wejrzenia.
    Jeśli mogłabym wygrać byłoby mi bardzo miło testować kosmetyki firmy Herbal Valley.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy okazji zapraszam serdecznie wszystkich do mnie na rozdanie

      Usuń
  4. powodzenia wszytskim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wezme ale zapisze sie nie dzisiaj :P :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako: Subiektywna-Ja
    Mail: subiektywna.blog@gmail.com
    Lubie na Facebooku: SubiektywnaJa
    Lubie strone Herbal Valley na fc - SubiektywnaJa
    Informacja o rozdaniu na blogu : pasek boczny
    Pasek boczny- www.subiektywna-ja.blogspot.com
    Blogroll: www.subiektywna-ja.blogspot.com

    Kosmetyki naturalne lubię za to, że są bezpieczne, nie zawierają niebezpiecznych substancji drażniących, pachną naturalnie, nie ma w nich chemii i ukrytych substancji szkodliwych. Nie są perfumowane i nie zawierają sztucznych zapachów i barwników. Dodatkowo, ich składniki pozyskiwane/zbierane/wytwarzane są zgodnie z zasadą Fair Trade - dla poszanowania i uczciwości woobec osób, dzięki którym trafiają do naszych kosmetyczek. Idealne do wrażliwej skóry, koją ją i nie powodują podrażnień, co jest zmorą wrażliwców, takich jak ja.

    Dla całej reszty osób: poowdzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: aniap2305
    Mail: ania2305@poczta.onet.eu
    Lubie na facebooku: Anna P
    Lubie strone Herbal Valley na fc: Anna P
    Informacja o rozdaniu na blogu: brak
    Pasek boczny: brak

    Uwielbiam naturalne kosmetyki dlatego, ze nie powoduja reakcji alergicznych, sa bezpieczne dla kazdej skory poprzez swoj naturalny sklad. Nie posiadaja zadnych detergentow, wytwarzane sa tylko i wylacznie z naturalnych skladnikow. A poprzez ich bardzo naturalny i fantastyczny zapach uzywanie tych kosmetykow to czysta przyjemnosc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako: Mania
    Mail: marishia92@hotmail.com
    Lubie na Facebooku: Marysia R.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Marysia R.
    Pasek boczny- http://mygirlishkingdom.blogspot.com
    Blogroll: http://mygirlishkingdom.blogspot.com
    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego, że pozbawione są szkodliwych parabenów i SLSów, co czyni jest przyjaźniejszymi dla naszej skóry. Nie powodują uczuleń i podrażnień. Pochodzą ze sprawdzonych źródeł, pozwalają nam się bratać z dobrodziejstwami natury. Dzięki temu, że mają wszelkie eko certyfikaty wiemy, co kupujemy i nie trujemy naszych organizmów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako: style of life
    Mail: karolina1231491@wp.pl
    Lubie na Facebooku: Karolina M
    Lubie strone Herbal Valley na fc -Karolina M
    Informacja o rozdaniu na blogu : nie
    Pasek boczny- nie
    Blogroll: nie
    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego,że przede wszystkim nie są testowane na zwierzętach i ,że one nie muszą cierpieć za głupotę ludzi!Biedne stworzenia nie są niczemu winne,nie wywołują alergii,dają zdumiewające kosmetyczne efekty,nie szkodą skórze,działają oraz nie zawierają ,,zbędnej'' porcji chemi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako: Madzia Cz
    Mail: czmadzia7@gmail.com
    Lubie na Facebooku: Magdalena C.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Magdalena C.
    Informacja o rozdaniu na blogu : http://madziaaa3.blogspot.com/2012/08/biore-udzia_14.html
    Pasek boczny- http://madziaaa3.blogspot.com
    Blogroll: http://madziaaa3.blogspot.com

    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego, że w stu procentach wiem, czego używam i czego mogę się po tych składnikach spodziewać. Stosując kosmetyki naturalne nie muszę obawiać się reakcji uczulających, uciążliwego swędzenia czy skutków ubocznych dla organizmu. Kosmetyki te nie są wytwarzane na bazie żadnych substancji chemicznych, co tym bardziej cieszy mnie i moją skórę. Nie są tak łatwo osiągalne jak wszystkie inne perfumowane chemikalia, jednak mam nadzieję, że w niedługim czasie staną się równie dostępne.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki naturalne też mogą wywołać reakcje alergiczne, jeśli jesteśmy uczuleni na jakiś ich składnik... Np aloes bardzo często uczula, podrażnia.

      Usuń
  11. Obserwuje jako: xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl
    Lubie na Facebooku: Kachna P.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Kachna P.
    Informacja o rozdaniu na blogu : nie
    Pasek boczny- nie
    Blogroll: nie

    Odpowiedź na pytanie:
    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego że... uwielbia je moja skóra, moje włosy, całe moje ciało! Kosmetyki oparte na naturalnych składnikach pozwalają mi zadbać o siebie bez obawy o to, że wsmarowuję w siebie chemię podejrzewaną o działanie rakotwórcze lub substancje, które zatykają pory i nie pozwalają skórze i włosom oddychać. Równocześnie nie muszę obawiać się tego, że moje kosmetyki mają negatywny wpływ na naturalne środowisko, że zanieczyszczają naszą planetę, niszczą ekosystemy naturalne. Dlatego najczęściej jak tylko mogę, wybieram kosmetyki certyfikowane, wegańskie oraz (co najważniejsze) nie testowane na zwierzętach.

    To właśnie ja muszę je zdobyć dlatego że... po prostu je uwielbiam i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako : Kasia Szymańska
    Mail ; szymanska_katarzyna0@o2.pl
    Lubie na FB : Kasia S.
    Lubie stronę Herbal Valley na fc : Kasia S.
    Informacja na blogu: Tak http://make-uponyourface.blogspot.com/p/konkurs.html
    Pasek Boczny : nie
    Blogroll : tak http://make-uponyourface.blogspot.com

    To właśnie ja muszę je zdobyć dlatego że jestem czarną owcą w rodzinie naturalnych kosmetykomaniaczek. Nie potrafię sie do nich przekonać, i proszę Ciebie Naturalna Kosmetykomaniaczko aby Twój konkurs przyniósł do mnie wspaniałe naturalne kosmetyki, aby moje ubarwienie czarnej owcy wśród naturalnych kosmetykomaniaczek zmieniło sie na białe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako: o.gawronska
    Mail: o.gawronska@o2.pl
    Lubie na Facebooku: Oliwia G.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Oliwia G.
    Informacja o rozdaniu na blogu : nie
    Pasek boczny- nie
    Blogroll: tak : cosmetics-my-whole-world.blogspot.com

    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego że... są świetne dla mojej skóry. Dzięki naturalnym kosmetykom moja skóra jest super nawilżona. Żadne kosmetyki jak na razie mnie nie uczulają z czego bardzo się cieszę. Bardzo podobają mi się ich zapachy , ponieważ nie czuć w nich żadnej chemii, itp. No i bardzo je lubię dlatego , że mają naturalne składniki i nie są testowane na zwierzętach .

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje: Ania xD
    mail- ania1595@gmail.com
    Fb-nie
    info na blogu-nie
    pasek-ta
    blogroll-tak

    styleeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  15. Obserwuje jako: Veronika S
    Mail: house1@amorki.pl
    Lubie na Facebooku: Weronika S
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Weronika S
    Informacja o rozdaniu na blogu : www.womanadvice.blogspot.com
    Pasek boczny- www.womanadvice.blogspot.com
    Blogroll: www.womanadvice.blogspot.com

    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego, że... można im ufać, zawierają wiele cennych składników, wyróżniają się w całej masie tych powszechnie leżących na sklepowych półkach. Ich używanie przynosi rozmaite korzyści. Nie podrażniają oraz nie uczulają, za to nawilżają, odżywiają i chronią przed zatrutym powietrzem. Cenie w nich także naturalne zapachy, które otulają skórę i pozostawiają ją świeżą i atrakcyjną. Naturalne kosmetyki są dobrą inwestycją w nasz wygląd. Ekologia uczy myślenia perspektywicznego, tak więc z wielkim zapachem kupuje kosmetyki w ekologicznych opakowaniach i z certyfikatami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako: weronisiek
    Mail: weronisiek@gazeta.pl
    Lubie na Facebooku: Weronika W.
    Lubie strone Herbal Valley na fb- Weronika W.
    Informacja o rozdaniu na blogu : nie
    Pasek boczny- http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/
    Blogroll: http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/
    Odpowiedz: Uwielbiam kosmetyki naturalna, ponieważ uważam, że w naturze jest wszystko co jest nam potrzebne do życia i pielęgnacji naszego ciała. Wyciągi z ziół, owoców, minerały- wszystko to ma zbawienny wpływ na naszą urodę. do tego nie zawiera substancji szkodliwych i chemicznych co jeszcze bardziej utwierdza mnie w tym, że jest to dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako: madzia
    Mail: madzia3991@interia.eu
    Lubie na Facebooku: Magdalena J
    Lubie strone Herbal Valley na fc Magdalena J
    Informacja o rozdaniu na blogu : nie
    Pasek boczny-nie
    Blogroll: nie
    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego,ze mam bardzo delikatną skórę , która nie przyjmuje wszystkich kosmetyków nawet tych po których niektórzy czują się idealnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako: Testerka Kosmetyków
    Mail:  martakk1993@interia.pl
    Lubie na Facebooku: Rozdania Blogerek
    Lubie strone Herbal Valley na fc – Rozdania Blogerek
    Informacja o rozdaniu na blogu : http://testerka-kosmetykow.blog.pl/2012/08/21/rozdanie-herbal-valley/

    To właśnie ja muszę je zdobyć , dlatego że nigdy wcześniej nie miałam okazji testować naturalnych kosmetyków . Bardzo chętnie się do nich przekonam . Uwielbiam wszelkie nowości i eksperymentowanie. Dlatego też zgłaszam się ! W mojej kosmetyczce jednak przeważają chemiczne kosmetyki... być może pora to zmienić. Myślę że to nie wypływa dobrze na wygląd i stan mojej cery . Te kosmetyki , które są do wygrania idealnie spełniają moje oczekiwania. Ponieważ jestem posiadaczką skóry ze skłonnościami alergicznymi .

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kosmetyki naturalne i to wlasnie ja musze je zdobyc dlatego,ze wczoraj mialam urodziny i bylby to swietny prezent :) a o konkursie dowiedzialam sie dziś, dzien pozniej, ale nie szkodzi, chetnie poczekam na wyniki. Kosmetyki naturalne to moja nowa milosc, milosc wzajemna i wieczna :] ja kocham je, one kochaja moje cialo i dbaja o nie.
    Obserwuje jako: Sylwia Goc
    Mail: sylwka2108@wp.pl
    Lubie na Facebooku: Sylwia G.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Sylwia G.
    Informacja o rozdaniu na blogu : http://sylwka2108.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako: agnieszkazg
    Mail: agoooooosia@gmail.com
    Lubie na Facebooku: Agnieszka I.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Agnieszka I.

    Uwielbiam kosmetyki naturalne, dlatego że już nie raz uratowały mi skórę. I dosłownie i w przenośni. Jestem jedną z tych osób, których skóra jest dość wybredna, jeżeli chodzi o kosmetyki (a właściwie ich skład). Kiedy wszystkie dziewczyny stały w kolejce po długie rzęsy/zgrabne nogi/piękny uśmiech (niepotrzebne skreślić), ja zostałam przypadkiem wepchnięta do kolejki, która prowadziła do budki z napisem "alergia". Kosmetyki naturalne, to moja codzienność. Żele do kąpieli, do mycia twarzy, mleczka do demakijażu, balsamy do ciała, kremy do rąk czy twarzy - to wszystko na mojej półce ma etykietę "naturalne". Kiedyś próbowałam używać kosmetyków, które mają w sobie chemię. Nie wyszłam na tym zbyt dobrze - wysypka, zaczerwienienia, opuchnięta twarz... Zaczęłam stosować kosmetyki naturalne i problem zniknął! Od tamtej pory nie rozstaję się z nimi na krok :). Dlatego też, można powiedzieć, że je uwielbiam.. albo i nawet kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Monika racja pielegnacja
    mail: racjapielegnacja@gmail.com
    Lubię na FB: Monika Niedź...
    Lubię stronę Herbal Valley na FB: Monika Niedź...
    Pasek boczny: tak, http://racjapielegnacja.blogspot.com

    Powinnam i chciałabym wygrać te kosmetyki, bo rozdanie kończy się dzień przed moimi urodzinami, byłby to wspaniały prezent. Tym bardziej, że nie znam tych kosmetyków i nie miałam przyjemności ich używania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje jako: MonikaB
    Mail: monek188@wp.pl
    Lubie na Facebooku: Monika B.
    Lubie strone Herbal Valley na fb - Monika B.
    Pasek boczny- http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
    Blogroll: nie

    Powinnam wygrać te kosmetyki ponieważ jest to dla mnie nowa firma- nigdy wcześniej o niej nie słyszałam i chętnie przetestuję coś nowego. A poza tym dawno coś wygrałam i przestaję już wierzyć w swoje szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako: Joanna_26
    Mail: kabanos_25@onet.eu
    Lubie na Facebooku: Joanna B.
    Lubie strone Herbal Valley na fb - Joanna B.
    Informacja o rozdaniu na blogu : nie
    Pasek boczny- nie
    Blogroll: nie

    Uwielbiam naturalne kosmetyki bo to natura sama
    To o czym uczyły mnie babcia i mama
    Składniki naturalne to zbawienie dla mojej skóry
    Wrażliwej i alergicznej, to bliskość natury
    Barwników i zapachów sztucznych nie zawierają
    I reakcji alergicznych nie wywołają
    Moja skóra dość już ma uczulenia
    Ciągłego zaczerwienienia i podrażnienia
    Używając ich środowisku nie szkodzimy
    I w dobrym humorze zawsze chodzimy
    Kosmetyków naturalnych używały również królowe
    Miały zawsze ciała młode i zdrowe
    Już przed wiekami wiedzieli co najlepsze jest
    Bo kosmetyki naturalne są THE BEST.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako: brokenmyhead
    Mail: agatajanicka6@wp.pl
    Lubie na Facebooku: Agata J.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Agata J.

    lubię kosmetyki naturalne, bo najlepiej pielęgnują ciało i nie wywołują reakcji alergicznych. Nie udają, że działają ale działają na prawdę

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako: Anoushka
    Mail: assmina@gmail.com
    Lubie na Facebooku: Ania R.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Ania R.
    Informacja o rozdaniu na blogu : [link]
    Pasek boczny- [ link]
    Blogroll: [link do bloga]
    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego,ze naprawde działają -zamiast doraźnych efektów mam długotrwał dobroczynny wpływ. Po chemii mam natychmiastową poprawę a potem jest coraz gorzej, po kosmetykach naturalnych z każdym użyciem jest coraz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako: Kasia
    Mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    Lubie na Facebooku: Katarzyna Majdan
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Katarzyna Majdan
    Informacja o rozdaniu na blogu : nie
    Pasek boczny- modawedlugkasi.blogspot.com
    Blogroll: nie
    To właśnie ja muszę je zdobyć, ponieważ mam nieszczęsną pokrzywkę, a kosmetyki naturalne najlepiej z nią współgrają, łagodzą podrażnienia i nie swędzi tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ze mnie gapa, większej nie ma :D Poprawione zgłoszenie:

      Mail: krejzi89@wp.pl
      Lubie na Facebooku: Paulina O.
      Lubie strone Herbal Valley na fc - Paulina O.
      Informacja o rozdaniu na blogu : http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/2012/08/inspiracja-do-zrobienia-logo-mojego.html
      Pasek boczny- http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/
      Blogroll: http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/

      Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego,ze ....???

      Może to zabrzmi dziwnie, ale gdy używam kosmetyków naturalnych od razu czuję napływ pozytywnej energii, wyobrażam sobie, że znajduję się gdzieś w pięknej, naturalnej okolicy i cieszę się pięknem natury - wiem, że to bardzo dziwne, ale no tak mam :D Dla mnie natura jest największą inspiracją, koi mój umysł i ciało... :)

      PS Jeszcze gra tu u Ciebie The Best African Chillout - Mama Africa, aż mam ochotę zrobić sobie jakąś egzotyczną maseczkę! :)

      Usuń
  30. Obserwuje jako: Alicja Anna
    Mail: jusali8808@wp.pl
    Lubie na Facebooku: Alicja Anna K
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Alicja Anna K
    Informacja o rozdaniu na blogu : NIE
    Pasek boczny- NIE
    Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie zauważyłam pytań, dziękuję za przypomnienie:)

      Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego,ze ....???
      Mam cerę niestety trądzikową i tłustą, więc muszę ograniczać chemię do minimum. Kosmetyki naturalne, jak sama nazwa wskazuje, posiadają naturalne składniki, które są neutralne dla skóry - nie podrażniają jej, nie zatykają porów i nie przyczyniają się do powstawania jakiś zmian skórnych.Włosy również kochają naturalne kosmetyki, szczególnie po licznych zabiegach, takich jak farbowanie, rozjaśnianie, prostowanie, trwała ondulacja. Nie należy ich przeciążać:)


      To wlasnie ja musze je zdobyc dlatego,ze..... ???
      Chciałabym spróbować swojego szczęścia i w końcu coś wygrać. Tak, każdy chciałby wygrać, wiem o tym. Może jednak dopisze mi szczęście i mocnym argumentem będzie to, że jutro będę miała urodziny? Byłby to wspaniały prezent^^ A skończę jutro 24 lata:)

      Usuń
  31. Obserwuje jako: Pycia
    Mail: pycia_12@wp.p
    Lubie na Facebooku: Patrycja Ż.
    Lubie strone Herbal Valley na fb - Patrycja Ż.
    Informacja o rozdaniu na blogu : NIE
    Pasek boczny: http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/
    Blogroll: http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/

    Uwielbiam kosmetyki naturalne dlatego, że świetnie na mnie działają! Zarówno produkty do pielęgnacji włosów jak i twarzy czy ciała jeszcze nigdy nie wywołały u mnie jakichś nieprzyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako: Monika Kulik
    Mail: monikul@wp.pl
    Lubie na Facebooku: Monika K
    Lubie strone Herbal Valley na fc -Monika K
    lubię kosmetyki naturalne, ponieważ są dobre dla mojej cery i dzięki temu wygląda ona zdrowiej i nie jest podrażniona i dzięki temu dbam o środowisko : D

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje jako: ZajacKicak
    Mail: ZajacKicak@gmail.com
    Lubie na Facebooku: Kasia D.
    Lubie strone Herbal Valley na fc - Kasia D.
    Informacja o rozdaniu na blogu : nie
    Pasek boczny- nie
    Blogroll: nie
    Lubię kosmetyki naturalne, ponieważ rewelacyjnie działają na moją skórę. Szkoda, że są one niestety droższe od tych drogeryjnych :(

    Mam nadzieję, że się załapałam, bo widzę konkurs trwa do 30.09 nie ma podanej godziny - a widzę, że już w nagłówku pisze zakończony?

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...